O nowej erze na Smoczej Dolinie


VN:F [1.9.22_1171]
Ocena: 6.6/10 (8 ocen)

Witam wszystkich serdecznie po dłuższej nieobecności!

Przede wszystkim chciałbym podziękować wszystkim że mimo mojej długiej nieobecności i przestoju zarówno w naprawianiu gry, dodawaniu nowych funkcjonalności oraz chyba co najważniejsze przestoju fabularnym, jesteście z nami.

Do rzeczy. Obecna era poza dużą ilością zmian mechanicznych miała również przynieść wiele zmian fabularnych, jedne były bardziej trafione inne niestety mniej. Nie mogę powiedzieć że stoimy w miejscu, bo tym samym przekreśliłbym pracę Mistrzów Gry, Strażników, Bibliotekarzy, Karczmarzy, Kapłanów, Kronikarzy oraz innych rangowych, ale niestety, przez moją nieobecność ilość graczy w grze drastycznie spadła - spowodowane jest to niedociągnięciami z mojej strony jak i dłuższą nieobecnością, za co Was serdecznie przepraszam.

Obecna era pokazała nam jak wiele rzeczy jest jeszcze do dopracowania, jak wiele rzeczy jest do zbalansowania, oraz dokładnego przemyślenia. Braki "kadrowe" które powstały pod moją nieobecność nie pozwalają na tak sprawne zarządzanie grą jak byśmy tego chcieli, dlatego podjąłem decyzję o przyspieszaniu wprowadzenia nowej ery bez zrealizowanych celów NE, tj. pokonania Strażnika, wybudowania Machiny Astralnej, rozpoczęcia Złotego Wieku oraz zadań pobocznych.

Potrzebujemy rąk do pracy - jak wielu, to się okaże. Od razu pragnę zaznaczyć że nie jest to praca łatwa, zwłaszcza że jest to praca w formie wolontariatu. Potrzebujemy tekściarzy, ludzi którzy pomogą nam pisać fabułę jak również ludzi którzy pomogą wprowadzać do gry zmiany pod względem programistycznym. Niestety, sam jeden nie dam rady załatwić wszystkiego w mgnieniu oka, ale mam nadzieje że znajdzie się ktoś, kto pomoże przy pisaniu kodu do gry, każda pomoc w tym względzie się przyda, ale kładziony będzie nacisk głównie na znajomość silnika Vallheru jak i samego programowania w PHP/MySQL. Co do osób piszących teksty, jeśli takowe się znajdą - chęć do współpracy i rozwoju tego świata, to coś, co będzie najbardziej potrzebne. Potrzebne są osoby które będą chciały w późniejszym czasie pomagać nadal rozwijać ten świat, wprowadzać do niego nowych graczy i służyć swoją pomocą przy tworze który wykreowały. Obecni gracze, Mistrzowie Gry, Opiekunowie, Strażnicy, Kapłani, Karczmarze, Kronikarze oraz Bibliotekarze również mogą zgłosić chęć swojej pomocy przy pisaniu tekstów/programowaniu.

Wszelkie zgłoszenia można kierować na pocztę, bezpośrednio do ID1, zgłoszenia wysyłane na rozmowach prawdopodobnie przepadną gdzieś w czeluściach zapomnienia, dlatego bardzo proszę o wysyłanie zgłoszeń tylko i wyłącznie na pocztę. Do końca przyszłego tygodnia postaram się zebrać listę osób które zgłosiły chęć pomocy i zorganizować krótką "konferencję", w celu ustalenia wszystkich szczegółów.

Za wszelką pomoc, serdeczne (wstawić nazwę dowolnego boga) zapłać.

Co będzie z obecnym silnikiem? Otóż nic. Sesje i wydarzenia fabularne nadal będą prowadzone w normalnym trybie. Krytyczne błędy będę poprawiał w miarę możliwości, jednak będzie uruchomiona druga instancja gry, na której będę wprowadzał wszelkie zmiany i nowe funkcjonalności. Pozwoli to uniknąć bałaganu i dopracować grę do maksimum. Wszyscy zainteresowani testowaniem mogą się zgłaszać do ID1. Również osoby które zdecydują się pomóc przy tekstach/programowaniu otrzymają dostęp do nowej wersji gry, tak aby wszystko wprowadzać już do wersji "właściwej".

Ile mogą potrwać pracę? W zależności od ilości osób, zaangażowania i czasu jaki uda mi się poświęcić na wprowadzanie usprawnień do gry, może potrwać to nawet około 3 miesięcy. W tym czasie postaramy się przygotować wszystko jak najlepiej, aby nową erę zacząć bez poważnych błędów i niedociągnięć, zarówno po stronie mechanicznej jak i fabularnej.

Jeszcze raz dziękuje że jesteście z nami, wiedzcie że gra nie została zostawiona samej sobie!

Podpisano:
Iluv, Administrator Techniczny.

grajzadarmo