[Ferelden] Fabularne beta testy


VN:F [1.9.22_1171]
Ocena: 9.7/10 (6 ocen)

Pojawiły się już informacje na temat beta testów w grze Ferelden. Najważniejszy jest regulamin gry oraz informacje na temat zasad rekrutacji beta testerów. Póki co testy dotyczyć będą tylko fabularnej strony gry więc tylko związane z nią umiejętności przydadzą się testerom.

Szczegółowe informacje na temat fabuły można znaleźć na forum ale i tutaj je przedstawię.

Jak już to było wspomniane fabuła startuje w roku 9:37.

Do wyboru macie rasy:
- człowiek
- elf dalijski
- elf miejski
- krasnolud

Do wyboru macie klasy:
- mag
- rzemieślnik
- wojownik
- szelma

Klasy są tylko cztery, nie musicie się ich oczywiście ściśle trzymać i możecie przy tworzeniu postaci korzystać z różnych wariacji, np. szelma to może być zarówno złodziej, wagabunda, czy zbir.

Fabuła Fereldenu do teraz:
(spisana przez Natha z moimi małymi modyfikacjami)

Cytuj

1. Nie było bohatera Fereldenu,  Alistair go zastąpił. Alistair udaje się do Redcliffe tam dowiaduje się co się dzieje z arlem i i Conorem, potem idzie do Kręgu. Następnie udaje się do Orzammaru, a na koniec do elfów dalijskich. Na zjeździe nie zabija Loghaina. Alistair rezygnuje z Kowadła Pustki i wybiera króla Bhelena. W przypadku dalijskich zdejmuje klątwę z wilkołaków. Anora zostaje królową Alistaira. Riordan ginie próbując zabić arcydemona, Loghain zabija arcydemona.

Następują czasy rządów Alistaira i Anory - czasy względnej stabilizacji, ale przede wszystkim odbudowy kraju, łagodniejsze podejście do magów i elfów, które stara sie wprowadzić Alistair. W roku 9:36 Anora rodzi syna, dziedzica z linii Kalenhada.

2.   Krasnoludy – królem został Bhelen, nie dostaje do ręki kowadła. Próbuje otworzyć inne krasnoludy na bezkastowców (uzyskują one swojego reprezentanta). Kongres zostaje rozwiązany na pewien czas. Krasnoludy, które wyruszyły na powierzchnie zostaną inaczej potraktowane, będą one posiadały swojego przedstawiciela.

3.   Elfy – przez pewien czas ludzie zaczęli pochodzić do tej rasy z nieco mniejszą nieufnością. Niestety później pojawiły się problemy, ponieważ dalijczycy bardziej śmiało przemieszczać się po terenie Fereldenu. W grze, trzy klany dalijskie będą miały swoją nazwę i specyfikę. Każdy z nich reprezentuje nieco inną ścieżkę rozwoju fabularnego, jeden będzie bardziej wojowniczy, drugi natomiast specjalizowałby się w łowiectwie. Trzeci - ten z wydarzeń z DAO specjalizowałby się w magii.
Fabuła Szarej Straży

Fabuła Kręgu