[Kroniki Fallathanu] #6 Update kodu gry


VN:F [1.9.22_1171]
Ocena: 0.0/10 (0 ocen)

Kroniki Fallathanu mmoRPGKroniki Fallathanu przeżyły kolejną aktualizację kodu gry. Oto co się zmieniło.

Poprawki:
1. Walka: Biegłość gdy walczy się z więcej niż jednym przeciwnikiem jest już poprawnie naliczana.
2. Walka: Złapanie rany jest możliwe tylko jeśli ktoś nas trafił i przebił się przez obronę.
3. Jubilernia: Nie wyświetlają się przedmioty na liście do ulepszenia jeśli wystawiliśmy je na stragan.
4. Profil postaci: Nie wyświetlały się poprawnie zależności przy rozwijaniu Atutów.
5. Wiadomości prywatne: Można już używać trójkątnych nawiasów w treści.
6. Profil: Poprawione przekierowanie po zmianie Zajęcia.

Zmiany i nowości:
1. Profil: Przeglądana właśnie zakładka Historii jest oznaczona innym kolorem, dzięki czemu łatwiej się połapać co oglądamy aktualnie.
2. Sesje: Dodanie nowej sesji automatycznie subskrybuje ją. Zmieniono też kolejność sesji od najnowszych do najstarszych (wcześniej najnowsze były na końcu listy).
3. Rzemieślnictwo: Rzemieślnicy wytworzone przedmioty mogą sprzedać po kosztach w beczce (czyli 100%) tak by nie byli stratni na produkcji przedmiotów, które do niczego im się nie przydadzą. Wszyscy inni kupione przedmioty będą mogli sprzedać w beczce po cenie 50% kosztów zakupu.
4. Dodano nowe grafiki dla toporów, mieczy, sztyletów (w sumie 120 grafik).
5. Magiczny Sklepik, można będzie za SMS kupić tam różne rzeczy (na razie tylko wybrane materiały).
6. Notatnik - na dolnym pasku znajduje sie link.
7. Ogłoszenia - na stronie powitalne znajduje się link do ogłoszeń. Wkrótce też płatne ogłoszenia zostaną wyświetlone na rynku.
8. Tworzenie przedmiotu: Wprowadzono zliczanie wykorzystanych znaków w opisie oraz automatycznie dodawana jest nazwa producenta do opisu.
9. Zmiana w domku - wprowadzona już wcześniej ale jest częścią 6 Updateu.
10. Można teraz się całkowicie wyleczyć jednym klinięciem (Mikstury na dolnym pasku).
11. Upominki za codzienne logowanie.
12. Menu oraz komendy wylistowane w karczmie.
13. Gdy złodziej zostanie przepłoszony przez ofiarę nie traci on wtedy PA ale czujność ofiary rośnie.
14. Na liście graczy w lokacji dodana została w dymku informacja o rasie, klasie i profesji.
15. Dodano filtr, który dzieli sesje publiczne i prywatne (domyślnie wyświetlają się tylko publiczne).

Więcej szczegółów można dowiedzieć się z tego tematu na forum.